مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 11:452021-07-24سياسي

آخرین وضعیت شکایت نمایندگان خوزستان از وزارتخانه های جهاد و نیرو به کمیسیون اصل 90


عضو کمیسیون اصل نود مجلس، با بیان اینکه مسئله اصلی استان خوزستان سوءمدیریت های انباشته شده و ترک فعل مدیران است، گفت: پرونده شکایت نمایندگان استان از وزارتخانه های جهاد و نیرو، - حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در سال دامنگیر مردم خوزستان بوده و کار را به جایی رسانده که برخی اقدامات نه تنها دیگر فرصت نیست، بلکه تبدیل به یک تهدید برای مردم می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر برای نیازهای استانی به خصوص آب شرب و کشاورزی، برنامه ریزی دقیق و منسجمی می شد و بر اساس برنامه، اقدام به موقع صورت می گرفت، هیچ گاه کشاورز خوزستانی که حقابه دارد، از حقابه اش محروم نمی شود.

شکایت نمایندگان خوزستان از وزارتخانه های جهاد و نیرو در مرحله جمع بندی است عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه مسأله اصلی خوزستان سوء مدیریت های انباشته شده و ترک فعل های صورت گرفته است، تصریح کرد: مدیران این استان با آنکه تکالیف قانونی در این حوزه داشته اند، اما دچار روزمرگی و بی عملی بوده اند و شورای برنامه ریزی استان هم که باید بر اساس تکالیف قانونی برنامه ریزی دقیقی انجام می داد، کوتاهی کرده است.

پژمانفر در همین رابطه به شکایت نمایندگان خوزستان از سوء مدیریت وزارتخانه های نیرو و جهاد کشاورزی به کمیسیون اصل نود مجلس اشاره کرد و اظهار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت شکایت نمایندگان خوزستان از وزارتخانه های جهاد و نیرو به کمیسیون اصل 90

آخرین وضعیت شکایت نمایندگان خوزستان از وزارتخانه های جهاد و نیرو به کمیسیون اصل 90