مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-24پزشكي

سرریز بیماران کرونایی تهران و البرز در قزوین بستری شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: به دلیل کمبود تخت در استان های هم جوار قزوین تعدادی از بیماران کرونایی از استان تهران و البرز می آیند و در قزوین بستری می شوند که این امر نگران کننده است و باید در مورد آن تدابیری بیندیشیم.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: به دلیل کمبود تخت در استان های هم جوار قزوین تعدادی از بیماران کرونایی از استان تهران و البرز می آیند و در قزوین بستری می شوند که این امر نگران کننده است و باید در مورد آن تدابیری بیندیشیم.

پیمان نامدار در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز دوم مرداد ماه در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر تمام شهرستان های استان قزوین وضعیت قرمز دارند و روزانه بیش از 100 بیمار در مراکز درمانی استان قزوین بستری می شوند، این امر نشان می دهد که در سطح استان مداخله جدی صورت نگرفته و سیر بیماری برای ما نگران کننده است، امروز رعایت پروتکل ها در کل کشور به زیر 40 درصد رسیده است.

وی افزود: با توجه به افزایش روند بیماری، نگرانی در خصوص کمبود دارو و کپسول اکسیژن وجود دارد، طی هفته گذشته برخی از جوانان قزوینی بدون داشتن بیماری زمینه ای جان خود را از دست دادند درحالی که درمان کامل برای آن ها انجام شده بود، همچنین به دلیل کمبود تخت در استان های هم جوار تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرریز بیماران کرونایی تهران و البرز در قزوین بستری شدند

سرریز بیماران کرونایی تهران و البرز در قزوین بستری شدند