مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:102021-07-24دانش

90 هزار دوز واکسن کرونا در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تا امروز 2 مرداد 90 هزار و 767 دوز واکسن بر اساس سند ملی واکسیناسیون کووید-19 به هم استانی های عزیزمان تلقیح شده که تعداد 73 هزار 825 دوز اول و 16 هزار و 942 دوز دوم را دریافت کرده اند.

- سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با بیان اینکه واکسیناسیون در استان سیستان و بلوچستان با سرعت در حال انجام می باشد گفت: تا امروز شنبه 2 مرداد 90 هزار و 767 دوز واکسن بر اساس سند ملی واکسیناسیون کووید-19 به هم استانی های عزیزمان تلقیح شده است که تعداد 73 هزار 825 دوز اول و 16 هزار و 942 دوز دوم را دریافت کرده اند.

سید محمد هاشمی شهری، ادامه داد: با هدف دسترسی مردم، 16 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه اندازی شده است که باعث تسریع انجام واکسیناسیون شده است و سیر صعودی بیماری  و مرگ میر نیز کاهش  یافته است.

وی ادامه داد: تلقیح واکسن به منزله ایمنی کامل نمی باشد بلکه هم استانی های عزیز بایستی همچنان استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مدنظر داشته باشند.

این مسؤول با بیان اینکه پویش همگانی واکسیناسیون کرونا با شعار واکسیناسیون حداکثری، تداوم زندگی در استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست گفت: به محض انجام واکسیناسیون گروه های سنی بالای 60 و 70 سال که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 هزار دوز واکسن کرونا در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده است

90 هزار دوز واکسن کرونا در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده است