مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-24سياسي

HD شدن شبکه قرآن و معارف سیما در ماه های آینده


معاون توسعه و فناوری رسانه ملی طی بازدید از بخش های مختلف تولید ، فنی و آرشیو شبکه قرآن و معارف سیما از فرایند HD سازی این شبکه در آینده نزدیک خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما از بخش های مختلف شبکه قرآن و معارف سیما از جمله، استودیوهای قدر و غدیر، سرور، باکس های مونتاژ و آرشیو بازدید به عمل آورد و با مدیران و همکاران بخش های تولیدی و فنی گفتگو کرد.

علیدادی ضمن ابراز خرسندیِ پیشرفت های فنی شبکه قرآن و معارف سیما ، از فرایند HD سازی در چند ماه آینده این شبکه خبر داد و افزود : با توجه به عملکرد مناسب و پیگیری های صورت گرفته، این فرایند در دستور کار قرار دارد و امید است با توجه به وجود زیرساخت های مناسب در استودیو و مراحل تولید برنامه که مدتهاست طبق استانداردهای حرفه ایی در شبکه قرآن انجام شده است ، بتوانیم به سرعت برای مخاطبین شبکه قرآن و معارف سیما ، خروجی آنتن را با کیفیت DH ارسال نماییم.

معاون توسعه و فناوری در دومین بازدید خود از شبکه قرآن و معارف سیما ضمن ابراز رضایت از ضبط HD برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما افزود: در حال حاضر 14 شبکه به صورت HD فعالیت دارند که 3 شبکه دیگر از جمله شبکه قرآن و معارف سیما با تأمین زیرساخت ها و آماده سازی رژی و استودیوهای آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

HD شدن شبکه قرآن و معارف سیما در ماه های آینده

HD شدن شبکه قرآن و معارف سیما در ماه های آینده