مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-24ورزشي

این ورزش ضربان قلبتان را یکنواخت می کند


باتوجه به فواید زیادی که ورزش پیلاتس دارد، این روزها به ورزش روز اروپا تبدیل شده و بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و بازیگران مطرح دنیا آن را انجام می دهند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته پیلاتس کرمانشاه گفت: باتوجه به فواید زیادی که ورزش پیلاتس دارد، این روزها به ورزش روز اروپا تبدیل شده و بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و بازیگران مطرح دنیا آن را انجام می دهند.

مهشید قنبری در گفت و گو با ایسنا، پیلاتس را ورزشی محبوب بین ورزشکاران حرفه ای دنیا و ورزش قرن 21 دانست و اظهار کرد: پیلاتس ورزشی است که روی تناسب اندام و تندرستی برای اقشار مختلف جامعه تمرکز دارد.

وی با بیان اینکه پیلاتس ورزشی غیرهوازی است که ریه ها را تقویت می کند، تصریح کرد: این ورزش باعث افزایش فاکتورهای قدرت جسمانی و روحی، انعطاف و تعادل بدن و کاهش فشارهای روانی می شود و به عبارت دیگر توسعه سلامتی را در هر فرد و در هر سنی بدنبال دارد.

رییس کمیته پیلاتس کرمانشاه با بیان اینکه این ورزش عملکرد ورزشکاران حرفه ای را بهبود می بخشد، افزود: انجام پیلاتس در کنار ورزش های تخصصی موجب افزایش عملکرد ورزشی ورزشکاران حرفه ای بویژه برای رشته های شنا، فوتبال و ورزش های رزمی می شود.

قنبری گفت: پیلاتس با ایجاد احساس کشیدگی در کل بدن و افزایش چابکی و هماهنگی عصبی عضلانی و استقامت عضلانی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این ورزش ضربان قلبتان را یکنواخت می کند

این ورزش ضربان قلبتان را یکنواخت می کند