مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-24اجتماعي

هوای زنجان در ابتدای هفته گرم و سپس خنک می شود


هوای زنجان در ابتدای هفته گرم و سپس خنک می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای زنجان در ابتدای هفته گرم و سپس خنک می شود.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دمای هوای این استان تا پایان روز چهارشنبه (6 مردادماه) روند افزایشی داشته و بین 3 تا 4 درجه سانتیگراد گرم تر خواهد شد.

وی افزود: امروز (2 مردادماه) آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و بعدازظهر نیز وزش باد نسبتا شدید برخی مناطق این استان را درخواهد نوردید.

این مسئول با بیان اینکه وزش باد نسبتا شدید طی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز اتفاق خواهد افتاد، ادامه داد: در این مدت احتمال بارش باران محلی به صورت رگبار توام با رعد و برق در طرف بعدازظهر وجود دارد.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی کارشناسان هواشناسی، طی روزهای پنجشنبه و جمعه (7 و 8 مرداد ماه جاری) هوای زنجان مقداری خنک خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه میزان دمای فعلی هوای شهر زنجان 20 درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد، خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سجاس از توابع شهرستان خدابنده با میزان دمای 13 و ماهنشان و همچنین خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه نیز با 40 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای زنجان در ابتدای هفته گرم و سپس خنک می شود

هوای زنجان در ابتدای هفته گرم و سپس خنک می شود