مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-24اقتصادي

شلاق گرما و بی آبی بر لبان خشکیده روستاییان گرمخان بجنورد


شلاق گرمای 45 درجه همراه با کم آبی در کنار شیوع بیماری کووید 19امان مردم روستاهای بخش گرمخان در شهرستان بجنورد را بریده و تامین آب شرب به یکی از مهمترین مطالبات مردم این روستاها تبدیل شده است.

- تب بالای خشکسالی در این منطقه همچون شلاقی بر صورت اهالی مردم بخش گرمخان بجنورد می تازد با اینکه حوزه کشاورزی از پیشران های اقتصادی خراسان شمالی است ولی روستاهای این استان در سایه بی آبی و کم توجهی مسئولان روح مرده ای دارند و سال هاست که تامین آب برای آشامیدن را از مسئولان امر ملتمسانه طلب می کنند.

در حال حاضر برخی از روستاهای بخش گرمخان حتی آب خوردن هم ندارند چه برسد به فکر استحمام و یا تامین آب دام های خود باشند.

سهم هر خانواده روستای اخلی طی 48 ساعت فقط 5 دبه آب رضا برزگر دهیار روستای اخلی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در گذشته این روستا طی روز به مدت نیم ساعتی آب به مقدار خیلی کم داشت اما به علت کاهش شدید بارندگی ها و خشکسالی همین مقدار نیز قطع شده و در حال حاضر این روستا فاقد هر گونه آبی است.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب برای حل مشکل بی آبی روستای اخلی هر 48 ساعت یک تانکر آب به این روستا اعزام می کند این در حالی است که در فصل تابستان تعداد خانوارهای روستا به حدود 70 خانواده می رسد و آیا یک تانکر کفاف آن ها را می دهد؟ برزگر با اشاره به اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلاق گرما و بی آبی بر لبان خشکیده روستاییان گرمخان بجنورد

شلاق گرما و بی آبی بر لبان خشکیده روستاییان گرمخان بجنورد