مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:302021-07-24اقتصادي

بانک بارهای فولادی در استان یزد راه اندازی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد اعلام کرد: در راستای بررسی مشکلات برخی از رانندگان به خصوص درباره رعایت نشدن نوبت و پرداخت کرایه حمل، - ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد اعلام کرد: در راستای بررسی مشکلات برخی از رانندگان به خصوص درباره رعایت نشدن نوبت و پرداخت کرایه حمل، در جهت ساماندهی بارهای فولادی در استان مقرر شد که سامانه درخواست بار از مبدا یا بانک بارهای فولادی استان به زودی راه اندازی شود.

محسن صادقیان در این رابطه تصریح کرد: به این ترتیب مقرر شد از اول مردادماه تمام شرکت های تولیدی فولاد و شمش در استان نسبت به ارایه حمل بار خود در سامانه بانک بارهای فولادی استان اقدام کنند.

وی تاکید کرد: همچنین در شهرستان اردکان نیز مقرر شد بارهای فولادی فقط از طریق کنسیرسیوم شرکت های حمل و نقلی بارگیری و حمل شود.

معان استاندار ادامه داد: این سامانه به صورت آزمایشی از مردادماه راه اندازی شده و در پایان ماه نسبت به پایش آن اقدام و تصمیمات لازم در خصوص سراسری شدن این سامانه گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، صادقیان در پایان گفت: همچنین مقرر شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به بررسی مجوز شرکت های که هیچ گونه فعالیت حمل و نقلی به غیر بارهای تجمیع ندارند، اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک بارهای فولادی در استان یزد راه اندازی می شود

بانک بارهای فولادی در استان یزد راه اندازی می شود