مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-24سياسي

بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان مرکزی در مصلی اراک راه اندازی می شود


به منظور تسریع در واکسیناسیون گروه های هدف، مصلی بیت المقدس اراک به مرکز تجمیعی واکسیناسیون تبدیل و با این کار، - ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به منظور تسریع در واکسیناسیون گروه های هدف، مصلی بیت المقدس اراک به مرکز تجمیعی واکسیناسیون تبدیل و با این کار، بزرگترین مرکز تزریق واکسن در استان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: پاندمی کووید 19 در پیک های مختلف به خصوص موج پنجم همچنان به راه خود ادامه می دهد و همین امر اهمیت واکسیناسیون را بیش از پیش نشان می دهد، از این رو سرعت بخشیدن به تزریق واکسن که در راستای مهار کرونا در استان از اولویت ویژه ای برخوردار است بسیار ضروری است.

وی افزود: بر این اساس با نظر مساعد آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، درخصوص انجام سریع و به موقع واکسیناسیون و اهمیت این موضوع در پیشگیری از رخداد موج های بعدی، قرار شد که به منظور رسیدن به ایمنی قابل قبول در سطح استان، انجام واکسیناسیون در مصلی بیت المقدس اراک نیز انجام شود.

وی تاکید کرد: به دلیل حجم بالای کار و نیاز به زیرساخت های لازم، تمامی دانشگاه های اراک از جمله دانشگاه فنی حرفه ای امیرکبیر، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه اراک و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان مرکزی در مصلی اراک راه اندازی می شود

بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان مرکزی در مصلی اراک راه اندازی می شود