مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-24اقتصادي

حفاری و تکمیل 28 حلقه چاه های نفت و گاز در کشور


معاون عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از حفاری و تکمیل 28 حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی در چهار ماه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از حفاری و تکمیل 28 حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی در چهار ماه نخست سال جاری خبر داد.

مسعود افشار امروز، دوم مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 28 حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی حفاری و تکمیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از این تعداد چاه، 4 حلقه توسعه ای - توصیفی، 2 حلقه اکتشافی و 22 حلقه تعمیری - تکمیلی است.

افشار تصریح کرد: از این تعداد چاه، 22 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 2 حلقه در شرکت نفت فلات قاره، یک حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در قالب پروژه و 2 حلقه در موقعیت فعالیت های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر و تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 21 هزار و 117 متر چاه حفاری شده است، گفت: در حال حاضر 21 دستگاه حفاری سبک و سنگین ناوگان شرکت، در حال جابه جایی در مناطق عملیاتی خشکی هستند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری و تکمیل 28 حلقه چاه های نفت و گاز در کشور

حفاری و تکمیل 28 حلقه چاه های نفت و گاز در کشور