مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-24سياسي

150 تانکر ثابت آب در روستاهای خوزستان تعبیه شده است


حدود 150 تانکر ثابت آب در روستاهای خوزستان تعبیه شده است و همچنین حدود 91 کیلومتر لوله در برخی از روستاهای غیزانیه، - ایسنا/خوزستان فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حدود 150 تانکر ثابت آب در روستاهای خوزستان تعبیه شده است و همچنین حدود 91 کیلومتر لوله در برخی از روستاهای غیزانیه، جفیر، دشت آزادگان، الهایی، لالی و.

نصب شده است تا به کمک آن ها به این روستاها آبرسانی شود.

سرلشکر حسین سلامی امروز شنبه (دوم مرداد) در حاشیه بازدید از خط آبرسانی جفیر در شهرستان هویزه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص خوزستان، امروز به خوزستان سفر کردیم تا از نزدیک خدمات رسانی و تلاش های مجموعه سپاه را برای حل مشکلات مردم خوزستان بررسی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کارهای بزرگی توسط سپاه حضرت ولی عصر و قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیا با کمک سایر سپاه های استانی در خوزستان انجام شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اجرای طرح آبرسانی غدیر، گفت: حدود 525 کیلومتر لوله با قطر 2 متر از منطقه شوش برای مناطق سوسنگرد، حمیدیه، اهواز، هویزه، شادگان، دارخوین، خرمشهر و آبادان اجرایی شده است.

سلامی با اشاره به مشکلات آبی اخیر خوزستان عنوان کرد: تلاش های سپاه برای حل مشکل بحران آبی اخیر در خوزستان قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 تانکر ثابت آب در روستاهای خوزستان تعبیه شده است

150 تانکر ثابت آب در روستاهای خوزستان تعبیه شده است