مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-24فناوري

لزوم پایش کیفیت باطری مراکز مخابراتی با کمک دانش بنیان ها


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد جایگاه برتر این استان در شاخص های توسعه یافتگی فاوا را یادآور شد و خواستار پایش کیفیت باطری مراکز مخابراتی و سایت های موبایل با کمک شرکت های استانی دانش بنیان در جهت کاهش ریسک در زمان قطعی برق سراسری شد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد جایگاه برتر این استان در شاخص های توسعه یافتگی فاوا را یادآور شد و خواستار پایش کیفیت باطری مراکز مخابراتی و سایت های موبایل با کمک شرکت های استانی دانش بنیان در جهت کاهش ریسک در زمان قطعی برق سراسری شد.

محمدرضا پاکدل در چهارمین نشست سال جاری شورای مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، با اشاره به نقش محوری زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات در زمان تعطیلات و محدودیت های ناشی از کرونا و جایگاه برتر استان یزد در شاخص های توسعه یافتگی فاوا، از زحمات مدیران و پرسنل حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای ارائه خدمات و سرویس های ارتباطی مطلوب در کنار پاسخگویی مناسبت به سوالات و شکایات مردمی قدردانی کرد.

وی با اشاره به قطعی های اخیر برق که باعث ایجاد اختلال مقطعی در شبکه ارتباطی کشور شده بود، اظهار کرد: استان یزد در مقایسه با سایر استان ها، با تلاش شبانه روزی مسئولان و تکنسین ها و برخورداری از زیرساخت مطلوب، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پایش کیفیت باطری مراکز مخابراتی با کمک دانش بنیان ها

لزوم پایش کیفیت باطری مراکز مخابراتی با کمک دانش بنیان ها