مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-24سياسي

هیچ طرح انتقال بین حوضه ای اجرا نشده است


هیچ طرح انتقال بین حوضه ای اجرا نشده و تنها طرح شیرین سازی آب دریای عمان و انتقال به فلات مرکزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اردکانیان پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان خوزستان اظهار کرد: هیچ طرح انتقال بین حوضه ای اجرا نشده و تنها طرح شیرین سازی آب دریای عمان و انتقال به فلات مرکزی است.

وی افزود: مقامات استان به این ناحیه رسیدند و گفتند که کشت های آب بر محدود شود و مجلس نیز بر اساس قانون بودجه اختیار تصمیم گیری را در این خصوص به استان ها و کمیته سازگاری با کم آبی واگذار کرد که متناسب با شرایط آبی سال تصمیم گیری کنند.

وزیر نیرو با تأکید بر اینکه معیشت کشاورزان مسئله مهمی است و باید در تصمیم گیری ها انعطاف داشت، ادامه داد: همه دغدغه این است که در شرایط پاییز چنانچه پیش بینی هواشناسی برای تأخیر در بارش ها درست باشد در خصوص موضوع تأمین آب شرب و کشاورزی پاییزه با مشکل مواجه نشویم.

اردکانیان با اشاره به اینکه تلاش خواهد شد که ریسک قابل ملاحظه ای برای نیم سال دوم ایجاد نشود، گفت: دولت از حیث منابع و طرح با محدودیت مواجه نیست؛ مثلاً در فروردین 98 نیز طرح جامعی برای آب و فاضلاب و جمع آوری آب های سطحی خوزستان تدوین شد که بخش اعظمی از آن اجرا شده و امید است که در ادامه نیز منابع مالی قابل ملاحظه ای به این مصوبه اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ طرح انتقال بین حوضه ای اجرا نشده است

هیچ طرح انتقال بین حوضه ای اجرا نشده است