مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-24اقتصادي

میوه در بازار یزد گرانتر از جیب مردم است


رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار یزد با تاکید بر این که از نظر تامین بازار هیچ مشکلی در استان نداریم، نرخ های بازار میوه در هفته جاری را بیان و تاکید کرد: - ایسنا/یزد رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار یزد با تاکید بر این که از نظر تامین بازار هیچ مشکلی در استان نداریم، نرخ های بازار میوه در هفته جاری را بیان و تاکید کرد: هرچند مشکلی در تامین بازار نداریم ولی همه چیز گرانتر از جیب مردم است.

حسین مشرف در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: البته هندوانه در هفته جاری روند کاهش قیمت به خود گرفته به طوری که در حال حاضر هر کیلو هندوانه از یک تا چهار هزار تومان در میادین میوه یزد عرضه می شود.

وی قیمت هر کیلو خربزه را نیز براساس کیفیت از 4 تا 9 هزار تومان اعلام و بیان کرد: هر کیلوگرم گیلاس در بازار میادین میوه یزد 55 هزار تومان است و این میوه با توجه به پایان فصل برداشت و کمیاب شدن در بازار، رشد قیمت داشته است.

مشرف قیمت هر کیلوگرم موز را با توجه به کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته 27 هزار تومان ذکر کرد و افزود: هر کیلو گوجه فرنگی نیز در بازار میادین به دلیل کاهش عرضه با افزایش قیمت تا شش هزار تومان مواجه شده است.

این مسئول قیمت هر کیلو گرم سیب زمینی و پیاز در بازار هفته جاری را نیز به ترتیب سه و چهار هزار تومان اعلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه در بازار یزد گرانتر از جیب مردم است

میوه در بازار یزد گرانتر از جیب مردم است