مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-24اقتصادي

9700 میلیارد تومان در اختیار وزارت های نیرو و کشاورزی قرار گرفت


مبلغی به میزان 9 هزار و 700 میلیارد تومان به منظور کاهش تنش آبی کشور در اختیار وزارت های نیرو و کشاورزی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان خوزستان اظهار کرد: تغییر اقلیم واقعیتی است که باید آن را بپذیرفت و تغییر نوع بارش و زمان و پراکنش آن را هم قبول کرد.

وی افزود: میزان بارش ها کاهش یافته و باید این واقعیت کاهش 54 درصدی را به صورت میانگین در کشور پذیرفت که در برخی استان ها بالای 90 درصد بوده است.

رییس سازمان مدیریت بحران ادامه داد: از ابتدای سال با توجه به تغییرات تصمیماتی در چند بخش از جمله آب شرب اتخاذ شد که بر اساس آن سه هزار و 320 میلیارد تومان برای کاهش تنش آب در اختیار وزارت نیرو و 6 هزار و 500 میلیارد تومان نیز در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

نجار با تأکید بر اینکه برای استمهال تسهیلات نیز تصمیم گیری شد، گفت: یک هزار و 500 میلیارد تومان برای پروژه های زودبازده کشاورزی گذاشتیم و سه هزار میلیارد تومان تسهیلات بخش کشاورزی و خسارت های وارده با نرخ چهار درصد مصوب شد.

وی اضافه کرد: هیئتی با اختیارات به استان سفر و پس از استماع نظرات مدیران استانی مصوبه یک هزار و 150 میلیارد تومانی به خوزستان اختصاص دادیم؛ همچنین به دنبال افزایش ضریب نفوذ بیمه کشاورزی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9700 میلیارد تومان در اختیار وزارت های نیرو و کشاورزی قرار گرفت

9700 میلیارد تومان در اختیار وزارت های نیرو و کشاورزی قرار گرفت