موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-24پزشكي

یک مبتلا به کرونا هرساعت در فارس جان می بازد/ مرگ یک شیرخوار


طی 24 ساعت گذشته به ازای هر ساعت یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته و متاسفانه در بین فوتی ها یک شیرخوار دو ماهه و یک کودک دو ساله نیز گزارش شده است.

- شیراز - رییس علوم پزشکی شیراز گفت: طی 24 ساعت گذشته به ازای هر ساعت یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته و متاسفانه در بین فوتی ها یک شیرخوار دو ماهه و یک کودک دو ساله نیز گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا نگران کننده خواند.

وی افزایش آمار جان باختگان ناشی از بیماری کووید 19 در افراد با سنین پایین را یک هشدار جدی برای مردم استان دانست و از مردم خواست تا ضمن جدی تر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی، از تردد غیرضروری در سطح شهر بپرهیزند.

او با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته به ازای هر ساعت یک نفر بر اثر بیماری کووید 19 در استان جان باخته است، اعلام کرد: متأسفانه در بین فوتی ها یک شیرخوار دو ماهه و یک کودک دو ساله نیز گزارش شده است.

دکتر لطفی بیشترین دلیل افزایش انتقال و شیوع کرونا را حضور افراد در تجمعات به ویژه دورهمی های خانوادگی و مراکز شلوغ و پُرتردد برشمرد و هشدار داد: افرادی که با افزایش گرمای هوا از ماسک کمتر استفاده کرده و توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند، موجب افزایش و انتشار بیماری کووید 19 می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مبتلا به کرونا هرساعت در فارس جان می بازد/ مرگ یک شیرخوار

یک مبتلا به کرونا هرساعت در فارس جان می بازد/ مرگ یک شیرخوار