مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-24اقتصادي

رمز ارز بدون پشتوانه نخرید


استیبل کوین، سرکل (Circle) و تتر (Tether) ادعا کردند که استیبل کوین های تنظیم شده هستند و این ادعا انتقاد شرکت پاکسوس (Paxos، شرکتی آمریکایی در حوزه فناوری های مالی) را در پی داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی استیبل کوین، سرکل (Circle) و تتر (Tether) ادعا کردند که استیبل کوین های تنظیم شده هستند و این ادعا انتقاد شرکت پاکسوس (Paxos، شرکتی آمریکایی در حوزه فناوری های مالی) را در پی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاف ایکس استریت، توزیع کنندگان استیبل کوین های (استیبل کوین، ارز دیجیتالی که به یک دارایی ذخیره ثابت مانند دلار آمریکا یا طلا متصل شده است) تنظیم نشده احتمالا از سرمایه مشتریان خود استفاده می کنند تا سرمایه گذاری های خود را برای به دست آوردن سود مالی بیشتر حفظ کنند و این امر در واقع تهدیدی برای کاربران استیبل کوین به شمار می رود.

در این میان، برخلاف رقبا، پاکسوس استاندارد (Paxos Standard) و بایننس یو اس دی (Binance USD) با معادل نقدی 96 درصدی پشتیبانی می شوند.

در یک پست وبلاگی که در 21 جولای منتشر شد، پاکسوس اظهار کرد: دو استیبل کوین پاکس (Stablecoins Paxos Standard (PAX)) و بی یو اس دی (Binance USD (BUSD)) صادرشده توسط شرکت پاکسوس تراست، یک موسسه مالی و شرکت فناوری مستقر در نیویورک، تقریبا 100 درصد با پول نقد یا معادل آن پشتیبانی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز ارز بدون پشتوانه نخرید

رمز ارز بدون پشتوانه نخرید