مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-24سياسي

یک نفر به سهمیه نظام پزشکی همدان اضافه شد/ شرکت 55 درصدی در انتخابات


تعداد نمایندگان سازمان نظام پزشکی در مجمع عمومی به میزان مشارکت افراد در هر شهرستان بستگی دارد و به همین خاطر امسال به دلیل مشارکت بالا یک نفر به سهمیه شهرستان همدان افزوده شد.

- علیرضا مدرکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری انتخابات نظام پزشکی همدان طی روزهای اخیر اظهار کرد: انتخابات نظام پزشکی امسال نسبت به دور قبل با افزایش مشارکت 55 درصدی همراه بود و بیش یک هزار نفر از اعضای جامعه پزشکی در این انتخابات شرکت کردند.

وی بیان کرد: از آنجا که تعداد نمایندگان سازمان نظام پزشکی در مجمع عمومی به میزان مشارکت افراد در هر شهرستان بستگی دارد، امسال به دلیل مشارکت بالا یک نفر به سهمیه شهرستان همدان افزوده شد.

رییس نظام پزشکی همدان تاکید کرد: در انتخابات اخیر 60 درصد هیات مدیره با نفرات جدید جایگزین شد و در عین حال نفر اول منتخبین که در دوره قبل به عنوان برگزیده اول رای اعتماد جامعه پزشکی را کسب کرده بود نیز در این دوره توانست آرای خود را نسبت به دور قبل بیش از 65 درصد افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه ترکیب هیات مدیره در گروه پزشکان به نحوی شکل گرفت که تقریبا تمامی گروه ها دارای نماینده در هیات مدیره هستند خاطرنشان کرد: در این دوره از پزشکان عمومی چهار نفر، گروه جراحی سه نفر، متخصصین غیر جراح بالینی دو نفر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نفر به سهمیه نظام پزشکی همدان اضافه شد/ شرکت 55 درصدی در انتخابات

یک نفر به سهمیه نظام پزشکی همدان اضافه شد/ شرکت 55 درصدی در انتخابات