مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-24سياسي

اطعام غدیر با پویش هم سفره مولا علی(ع) در دوران کرونا


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه اطعام غدیر باید همانند اطعام در لیله الرغائب گسترش یابد، گفت: در اطعام خانگی آحاد گیلانیان در منازل خویش با حداقل امکانات می توانند خیرات کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی امروز در نشست خبری با موضوع غدیر در سالن جلسات داوطلب در در معابر و مجامع عمومی با رعایت دستورالعمل هایی بهداشتی در صورت امکان برگزار می شود.

  وی با اشاره به تأکیدات معصومین (ع) در خصوص ثواب اطعام مسلمین گفت: سازمان تبلیغات علاوه بر تشویق از تشکل های دینی برای احیا و ترویج سنت اطعام در این ایام خجسته راهبرد امسال را برای احیا و ترویج اطعام خانگی در غدیر خم می گذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در اطعام خانگی آحاد گیلانیان در منازل خویش با حداقل امکانات می توانند خیرات کنند، افزود: اطعام غدیر نیز باید مانند لیله الرغائب در تک تک منازل عاشقان امیرالمومنین(ع) به تناسب وسع مردم نهادینه شود، بنابراین انواع پویش های فرهنگ ساز پیش بینی شده که یکی از آن ها پویش #نذر_غدیریه است.

مهدوی با اشاره به هماهنگی سازمان تبلیغات با اداره کل آموزش و پرورش به منظور ترویج اطعام خانگی غدیر بیان کرد: از طریق شبکه شاد نیز این پویش را فراگیر خواهیم کرد و با همکاری شبکه استانی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام غدیر با پویش هم سفره مولا علی(ع) در دوران کرونا

اطعام غدیر با پویش هم سفره مولا علی(ع) در دوران کرونا