مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-24اقتصادي

نرخ جدید نان در البرز هنوز ابلاغ نشده است


تا این لحظه نرخ جدیدی برای قیمت نان در البرز اعلام نشده و اگر واحدی نان را گران می فروشد تخلف محسوب می شود.

- ایسنا/البرز رییس اتاق اصناف البرز گفت: تا این لحظه نرخ جدیدی برای قیمت نان در البرز اعلام نشده و اگر واحدی نان را گران می فروشد تخلف محسوب می شود.

بهروز حصاری در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا متناسب با پایتخت نان در البرز هم گران می شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه نان قوت غالب مردم و کالایی استراتژیک است، گران شدن آن نیازمند تایید مراجع ذی صلاح است.

وی ادامه داد: در البرز آنالیزهایی در خصوص قیمت جدید نان صورت گرفته و در کارگروهی به ریاست معاون اقتصادی استاندار در حال بررسی است، ولی تا به امروز هیچ ابلاغی مبنی بر گران شدن آن صورت نگرفته است.

وی توضیح داد: ما هم قبول داریم که طی دو سال گذشته هزینه های سربار واحدهای نانوایی به میزان قابل توجهی افزایش داشته ولی قیمت نان ثابت مانده و تغییری نکرده است .

حصاری تاکید کرد: تا این لحظه نرخ جدیدی برای قیمت نان در البرز اعلام نشده و اگر واحدی نان را گران می فروشد تخلف محسوب می شود.

رییس اتاق اصناف البرز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها 9 صنف در استان اجازه فعالیت دارند، گفت: تا فردا عصر تنها صنوف ضروری از جمله نانوایی ها، لبنیاتی فروشی ها، خواربار فروشی و سوپرمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ جدید نان در البرز هنوز ابلاغ نشده است

نرخ جدید نان در البرز هنوز ابلاغ نشده است