مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-24اجتماعي

برگزاری مطلوب آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی در استان زنجان


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری مطلوب آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی توسط جهاددانشگاهی زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری مطلوب آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی توسط جهاددانشگاهی زنجان خبر داد.

حسن مظفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی توسط جهاددانشگاهی زنجان، اظهار کرد: برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی روز گذشته (1 تیرماه) همزمان با سراسر کشور توسط جهاددانشگاهی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی با اشاره به جامعه آماری آزمون، افزود: در این آزمون 140 نفر شامل 31 آقا و 109 نفر خانم از داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی از استان زنجان شرکت کرده بودند.

این مسئول ادامه داد: در 20 تیرماه 99 مرحله اول آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برگزار شد و روز گذشته نیز مرحله دوم آن برای افراد جامانده از آزمون، کسانی که پرونده نداشتند و افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مطلوب آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی در استان زنجان

برگزاری مطلوب آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی در استان زنجان