مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:302021-07-24سياسي

خشکسالی مهمترین دغدغه جامعه روستایی و عشایر اهر است


امام جمعه اهر با بیان این که خشکسالی از مهمترین دغدغه های جامعه روستایی و عشایری این شهرستان است، گفت: مسئولان ارشد استانی و شهرستانی باید با مدیریت صحیح و اتخاذ تدابیر لازم از هرگونه ضرر و زیان مالی به جامعه عشایری و روستایی جلوگیری کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر با بیان این که خشکسالی از مهمترین دغدغه های جامعه روستایی و عشایری این شهرستان است، گفت: مسئولان ارشد استانی و شهرستانی باید با مدیریت صحیح و اتخاذ تدابیر لازم از هرگونه ضرر و زیان مالی به جامعه عشایری و روستایی جلوگیری کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که دامداران روستایی و عشایری باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند، اظهار کرد: متاسفانه امسال به دلیل خشکسالی و کمبود منابع آبی در بیشتر مناطق کشور و خصوصا شهرستان اهر شاهد مشکلات زیادی در بین جامعه عشایری و روستایی هستیم که نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان از این قشر جامعه است.

وی گفت: به دلیل کمبود منابع آبی و خصوصا مشکل در تهیه خوراک دام و غیره روستاییان و عشایر متاسفانه دام ها و خصوصا دامهای مولد که حاصل چند سال دسترنج آنهاست بعضا با کمترین قیمت به فروش می رساد که این جنایت و خطری جدی برای منطقه و حتی کشور است و باید مسئولان به طور جدی برای حل این مشکلات وارد عمل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی مهمترین دغدغه جامعه روستایی و عشایر اهر است

خشکسالی مهمترین دغدغه جامعه روستایی و عشایر اهر است