مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:302021-07-24اقتصادي

آبرسانی به 471 روستای دارای تنش آبی خوزستان چقدر طول می کشد؟


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با بنیاد برکت برای آبرسانی به 471 روستای دارای تنش آبی در استان، گفت: این پروژه ها در مدت 9 ماه اجرایی خواهند شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با بنیاد برکت برای آبرسانی به 471 روستای دارای تنش آبی در استان، گفت: این پروژه ها در مدت 9 ماه اجرایی خواهند شد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تفاهم نامه ای برای آبرسانی به 471 روستای دارای تنش آبی در خوزستان میان آبفا خوزستان و بنیاد برکت منعقد شده است تا بر اساس مهمترین اولویت آبفا خوزستان به این روستاهای دارای تنش آبی خدمات رسانی شود.

وی افزود: این پروژه ها در مدت 9 ماه اجرایی خواهند شد تا یک بار برای همیشه مشکل کمبود آب در این روستاها که سال ها است با آن مواجه هستند، برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: اعتبار تفاهم نامه منعقدشده و آبرسانی به این روستاها که در 13 شهر خوزستان اجرایی خواهد شد، بیش از 150 میلیارد تومان است و این اقدام یک گام مهم در آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی است.

کرمی نژاد بیان کرد: همزمان با انعقاد این تفاهم نامه، بهره برداری از طرح آبرسانی به 70 خانوار روستای چای عوفی از توابع شهر رامشیر نیز اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 471 روستای دارای تنش آبی خوزستان چقدر طول می کشد؟

آبرسانی به 471 روستای دارای تنش آبی خوزستان چقدر طول می کشد؟