مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-24بين الملل

انتقاد جنبش النجباء عراق از اظهارات وزیر خارجه در سفر به آمریکا


جنبش مقاومت النجباء عراق از اظهارات روز گذشته وزیر خارجه این کشور در واشنگتن و اعلام نیاز بغداد به نیروهای آمریکایی در حوزه آموزش و تجهیزات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نصر الشمری سخنگوی جنبش النجباء عراق به اظهارات روز گذشته فؤاد حسین وزیر خارجه عراق در جریان دور چهارم گفت وگوی راهبردی بغداد - واشنگتن واکنش نشان داد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه  اهانت به فداکاری ها و خون های ریخته شده [عراقی ها] می دانیم .

دور چهارم مذاکرات میان بغداد و واشنگتن در چارچوب آنچه گفت وگوهای راهبردی میان دو کشور خوانده می شود، دیروز (جمعه- 23 ژوییه) در واشنگتن به ریاست وزیران خارجه دو کشور آغاز شد.

فؤاد حسین وزیر خارجه عراق دیروز، در جریان دور چهارم گفت وگوی راهبردی، ضمن تقدیر از کمک ها و حمایت های آمریکا در مسیر مبارزه با تروریسم، صرفا بر نیاز آموزشی و تجهیزاتی کشورش تأکید و تصریح کرد که نیروهای امنیتی ما همچنان نیازمند برنامه هایی است که آمریکا در زمینه آموزش، تسلیح، تجهیز و ساخت توانایی نیروهای ما ارائه می دهد .

اظهاراتی که با واکنش قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق همراه شد و وی با انتقاد از این موضع فؤاد حسین، طی پستی در توییتر نوشت: سخنان وزیر خارجه عراق درباره اینکه نیروهای امنیتی عراق هنوز به کمک نیروهای آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد جنبش النجباء عراق از اظهارات وزیر خارجه در سفر به آمریکا

انتقاد جنبش النجباء عراق از اظهارات وزیر خارجه در سفر به آمریکا