مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:402021-07-24اجتماعي

قرارگاه آب خراسان جنوبی و تعیین اولویت های کاری


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه به دستور استاندار، معاونت عمرانی استانداری مسئولیت قرارگاه آب استان را به عهده گرفته، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه به دستور استاندار، معاونت عمرانی استانداری مسئولیت قرارگاه آب استان را به عهده گرفته، موضوع تامین آب شرب و بهداشتی روستاها و مناطق عشایری در اولویت برنامه های این قرارگاه است.

محمد فرهادی، روز گذشته 1 مرداد در نشست بررسی مسایل و مشکلات بخش دیهوک شهرستان طبس افزود: با توجه به کمبود بارندگی ها در سال جاری و احتمال بروز مشکلاتی در زمینه تامین آب مناطق مختلف، این قرارگاه به تدبیر استاندار شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با اشاره به مشکل مطرح شده در زمینه لزوم اجرای خط انتقال آب به دهستان کویر، نای بند و زردگاه، از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، ارائه راهکار را خواستار و مقرر شد عملیات اجرایی پروژه تامین آب پایدار برای این مناطق، طی ماه جاری (مرداد) آغاز شود و تا پایان سال 1400 به اتمام برسد.

معاون استاندار خراسان جنوبی بر تسریع در اتمام پروژه آبرسانی به پنج روستای اطراف شهر دیهوک، احداث مخزن جدید آب در روستای اصفهک، توسعه شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه آب خراسان جنوبی و تعیین اولویت های کاری

قرارگاه آب خراسان جنوبی و تعیین اولویت های کاری