مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-24بين الملل

نگرانی شدید بن سلمان از لو رفتن استفاده سعودی از بدافزار جاسوسی «پگاسوس»


ولیعهد سعودی که با انتشار خبر استفاده ریاض از بدافزار جاسوسی پگاسوس پروژه سفیدسازی خود نزد افکار عمومی دنیا پس از قتل فجیع خاشقجی را بر باد رفته می بیند به مقامات و رسانه های حکومتی تاکید کرده به هر شکل ممکن این مسئله تکذیب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، یک مقام رسمی سعودی برای نخستین بار به اتهام ها در خصوص استفاده این رژیم از بدافزار جاسوسی اسراییلی پگاسوس علیه مخالفان خود واکنش نشان داد و گفت: این اتهام ها بی اساس است و سیاست عربستان استفاده از این گونه ابزارها نیست.

رادیو و تلویزیون رسمی عربستان با انتشار این نقل قول از یک مقام حکومتی، بدون اشاره به سابقه سیاه دربار سعودی در برخورد با فعالان مدنی و منتقدین سیاسی اعلام کرده که این کشور این بدافزار را خریداری نکرده و از آن بهره نبرده است.

  اخبار رسیده به نورنیوز حاکی است محمد بن سلمان ولیعهد سعودی که با انتشار این خبر پروژه سفیدسازی خود نزد افکار عمومی دنیا پس از قتل فجیع خاشقجی و همچنین پروژه اصلاحات ادعایی خود در عربستان بر اساس سند 2030 را بر باد رفته می بیند به مقامات و رسانه های حکومتی تاکید کرده به هر شکل ممکن این مسئله تکذیب شود.

چند روز پیش بود که سازمان عفو بین الملل و سازمان غیر دولتی فوربیدن استوریز در گزارشی از فروش بدافزار جاسوسی پگاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی شدید بن سلمان از لو رفتن استفاده سعودی از بدافزار جاسوسی «پگاسوس»

نگرانی شدید بن سلمان از لو رفتن استفاده سعودی از بدافزار جاسوسی «پگاسوس»