مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:152021-07-24سياسي

در احداث سد نعمت آباد به زیرساخت ها توجه نشده است


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار زیادی از محل منابع ملی و بیت المال برای ساخت سد نعمت آباد هزینه شد اما در احداث این طرح ملی و شاخص شهرستان به زیرساخت های آن توجه نشده است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار زیادی از محل منابع ملی و بیت المال برای ساخت سد نعمت آباد هزینه شد اما در احداث این طرح ملی و شاخص شهرستان به زیرساخت های آن توجه نشده است.

کیومرث سرمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بهره برداری طرح سد نعمت آباد شهرستان در سال گذشته، اظهار کرد: زیرساخت های سد نعمت آباد عملاً تاکنون منجر به حل بخشی از مشکلات اراضی کشاورزی روستاهای اطراف نبوده و روستاهایی چون خاکریز ، بوجین،گذرکجین در رابطه با آبیاری اراضی کشاورزی همچنان با مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در زیرساخت های سد نعمت آباد کانال های آبرسانی دیده نشده است، تصریح کرد: با توجه به تنش آبی موجود شهرستان در صورت داشتن کانال های آبرسانی در زیرساخت طرح سد نعمت آباد ، مشکل آب شرب شهرستان با استفاده از آب جمع شده در سد به راحتی قابل مرتفع شدن بود.

سرمدی با بیان اینکه در رابطه با زیر ساخت های سد نعمت آباد به برخی از قسمت ها توجه لازم نشده و این موضوع چندین بار در مجلس توسط بنده به وزیر تذکر داده شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در احداث سد نعمت آباد به زیرساخت ها توجه نشده است

در احداث سد نعمت آباد به زیرساخت ها توجه نشده است