مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:402021-07-24سياسي

آغاز برگزاری ترم تابستانی دوره های مووک دانشگاه تهران از امروز


معاون توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران از آغاز ترم تابستانی ارائه دروس مصوب دانشگاهی در قالب آموزش های آزاد (مووک) از امروز دوم مردادماه خبر داد.

- معاون توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران از آغاز ترم تابستانی ارائه دروس مصوب دانشگاهی در قالب آموزش های آزاد (مووک) از امروز دوم مردادماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا صادقی مقدم ضمن بیان این مطلب اعلام کرد: دانشگاه تهران برای دومین بار و در قالب ترم تابستانی برنامه ارائه دروس از برنامه های درسی مصوب در قالب آموزش های آزاد دانشگاه را اجرایی می کند.

در واقع با توجه به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره در بهار سال جاری، برگزاری این دوره در ترم تابستانی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره های دوک در دانشگاه تهران فراهم کردن امکان آموزش های دانشگاهی و دسترسی به محتوای علمی دروس منتخب اساتید دانشگاه به شکل مجازی برای تمامی آحاد جامعه است.

به گفته معاون دانشگاه تهران، این دوره نیز همچون دوره قبل با مشارکت مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران ، معاونت آموزشی و سازمان توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران و بر مبنای شیوه نامه ارائه دروس از برنامه های درسی مصوب در قالب آموزش های آزاد دانشگاه تهران مصوب سوم تیر سال 99 شورای آموزشی دانشگاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برگزاری ترم تابستانی دوره های مووک دانشگاه تهران از امروز

آغاز برگزاری ترم تابستانی دوره های مووک دانشگاه تهران از امروز