مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-24پزشكي

آمار موارد فوتی و بستری های کرونا به تفکیک دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود


سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ دو بیمار کرونایی دیگر در اثر ابتلا به کووید19 طی شبانه روز گذشته در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ دو بیمار کرونایی دیگر در اثر ابتلا به کووید19 طی شبانه روز گذشته در این استان خبر داد.

حبیب الله خجسته پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع بحران کووید19 تاکنون در مجموع یک هزار و 160 نفر در این استان قربانی این همه گیری عالم گیر شدند.

وی در پاسخ به پرسشی در ارتباط با تلفات کرونا به تفکیک دو دانشگاه علوم پزشکی این استان بیان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون در مجموع 863 بیمار در 6 شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی سمنان و 297 بیمار نیز در دو شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود در اثر ابتلا به کووید19جان باخته اند.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان یادآوری کرد: هر دو بیمار فوت شده شبانه روز گذشته مربوط به علوم پزشکی سمنان بوده اند و خوشبختانه طی شبانه روز گذشته تلفات جانی در علوم پزشکی شاهرود گزارش نشده است.

وی از شناسایی 176 مبتلای جدید طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: با شناسایی این بیماران، شمار مبتلایان به کروناویروس در این استان از ابتدای بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار موارد فوتی و بستری های کرونا به تفکیک دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود

آمار موارد فوتی و بستری های کرونا به تفکیک دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود