مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-23پزشكي

تشدید و تمدید محدودیت های کرونایی در یزد


ستاد پیشیگیری و مقابله با کرونا استان یزد محدودیت های صنوف و ترددها در شهرهای این استان را با توجه به بحرانی تر شدن وضعیت کرونا، تشدید و تمدید کرد.

- ایسنا/یزد ستاد پیشیگیری و مقابله با کرونا استان یزد محدودیت های صنوف و ترددها در شهرهای این استان را با توجه به بحرانی تر شدن وضعیت کرونا، تشدید و تمدید کرد.

ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد براساس اطلاعیه شماره ی 120 خود اعلام کرده است: متاسفانه موج پنجم بیماری کرونا بی رحمانه و تهاجمی تر از قبل جای جای استان را در بر گرفته و تاب آوری کادر بهداشت و درمان و زیرساخت های درمانی استان را با وجود همه فداکاری ها و امکانات گسترده، دستخوش تلاطم و ناپایداری ساخته است.

در ادامه آمده است؛ شیوع ویروس دلتا در موج پنجم که هم قدرت سرایت بالاتری دارد و هم قدرت تخریب و ابتلای بیشتر، آنچنان نگران کننده است که هم اکنون استان یزد بیشترین میزان ابتلا و بستری را نسبت به موج های قبلی، تجربه و علاوه بر اشغال 1000 تخت بیمارستانی، جمعیتی به همین نسبت در خانه ها بستری و به صورت سرپایی درمان می شوند.

این ستاد خاطرنشان کرده است؛ تجربه ماه های اخیر نشان می دهد که هیچ محدودیتی کارسازتر از خود مراقبتی و احساس مسئولیت در مقابل سلامت همگانی نیست ولی هم اکنون استان یزد که از استان های پیشرو در رعایت پروتکل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید و تمدید محدودیت های کرونایی در یزد

تشدید و تمدید محدودیت های کرونایی در یزد