مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 00:202021-07-23ورزشي

3 کشوری که تنها یک پرچمدار در افتتاحیه داشتند!


با وجود درخواست کمیته بین المللی المپیک مبنی بر حضور داشتن دو حمل کننده پرچم (یک زن و یک مرد) 3 کشور این درخواست را رعایت نکردند.

- با وجود درخواست کمیته بین المللی المپیک مبنی بر حضور داشتن دو حمل کننده پرچم (یک زن و یک مرد) 3 کشور این درخواست را رعایت نکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رویترز، با وجود درخواست کمیته بین المللی المپیک مبنی بر حضور داشتن دو حمل کننده پرچم (یک زن و یک مرد) 3 کشور این درخواست را رعایت نکردند.

عبدالمالک مختار شناگر مرد اتیوپیایی و تمور راخیموف جودوکار مرد تاجیکستانی پرچم کشورهای خود را با وجود داشتن بانوان ورزشکار در تیم اعزامی شان به تنهایی حمل کردند.

از طرف دیگر کنگو فقط ناتاچا نگوی آکامابی دونده زن را به عنوان نماینده حمل پرچم تیم مختلط خود در اختیار داشت و ورزشکار مرد در کنار او قرار نگرفت.

در ماه فوریه، IOC بیانیه ای صادر کرد و از کشورهای شرکت کننده خواست که در هر زمان ممکن پرچمداران زن و مرد را برای اولین بار به طور همزمان هنگام رژه داشته باشند.

سایر کشورها که فقط یک پرچمدار مرد داشتند مانند امارات متحده عربی فقط ورزشکار مرد داشتند و ورزشکار زن در کاروان رژه نداشتند.

IOC متعهد شد که پس از صحبت های یوشیرو موری رییس قبلی کمیته سازماندهی توکیو 2020 به دلیل اظهارات جنسیتی در مورد زنان در ماه فوریه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشوری که تنها یک پرچمدار در افتتاحیه داشتند!

3 کشوری که تنها یک پرچمدار در افتتاحیه داشتند!