مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 23:402021-07-23بين الملل

اظهارات وزیرخارجه عراق درباره نیاز به نیروهای آمریکا تاسف آور است


دبیرکل عصائب اهل الحق عراق از اظهارات وزیر خارجه این کشور مبنی بر نیاز نیروهای امنیتی عراق به برنامه های آموزشی و تجهیز تسلیحاتی آمریکا انتقاد کرد.

- به نقل از موازین نیوز، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق روز جمعه از اظهارات وزیر خارجه این کشور که گفته بود نیروهای امنیتی عراق به برنامه های آموزشی و تجهیز تسلیحاتی آمریکا نیاز دارند، انتقاد کرد.

قیس الخزعلی در پیامی گفت: اظهارات وزیر خارجه عراق مبنی بر اینکه نیروهای عراقی همچنان به کمک نیروهای آمریکایی نیاز دارند، بسیار تاسف بار است.

وی افزود: این اظهارات از سوی ما و هر فرد عراقی که به نهادهای نظامی امنیتی خود افتخار می کند مردود است و نشانگر حقیقت توانمندی های نیروهای ارتش، پلیس فدرال، حشد شعبی، مبارزه با تروریسم و تجارب آنها پس از کسب پیروزی مقابل داعش نیست.

الخزعلی ادامه داد: این اظهارات را فقط می توان تبلیغ توجیهاتی که دولت آمریکا برای توجیه ادامه حضور خود در خاک عراق مطرح می کند، برشمرد.

وی تاکید کرد: همه می دانند که حضور آمریکا به منفعت عراق نیست بلکه با منافع رژیم اسراییل که عراق و عراقی ها را دشمن نخست خود می داند، در ارتباط است.

گفتنی است که وزیر خارجه عراق روز جمعه با بیان اینکه روابط بغداد- واشنگتن گسترده است، گفت: نیروهای امنیتی عراق همچنان به برنامه های آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات وزیرخارجه عراق درباره نیاز به نیروهای آمریکا تاسف آور است

اظهارات وزیرخارجه عراق درباره نیاز به نیروهای آمریکا تاسف آور است