مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 23:252021-07-23ورزشي

بسکتبال المپیک شوکه می شود؟/ ایران و طلسم 73 ساله!


تیم ملی بسکتبال ایران که برای سومین بار حضور در میدان المپیک را تحربه می کند، به دنبال خلق شگفتی و شکست یک طلسم 73 ساله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازی های المپیک 2020 توکیو به طور رسمی از صبح امروز (شنبه) یکم مرداد 1400 آغاز شد و تیم ملی بسکتبال ایران هم با حضور در این رقابت ها، سومین المپیک خود را تجربه می کند که باید در نخستین دیدار خود (افتتاحیه مسابقات بسکتبال)، فردا (یک شنبه) به مصاف تیم جمهوری چک برود.

ملی پوشان ایران که پس از پشت سر گذاشتن 5 دیدار دوستانه پا به میدان المپیک گذاشته اند، به دنبال این هستند تا در گروه سخت خود عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

اتفاقی که در جام جهانی 2019 چین خصوصا مقابل اسپانیا (قهرمان جهان) رخ داد.

تیم ملی ایران در این دوره با تیم های آمریکا، فرانسه و جمهوری چک همگروه است که کار را برای کسب برد توسط بلند قامتان ایران سخت می کند.

با توجه به شرایط تیم های حاضر در گروه ایران (شکست آمریکا در دو دیدار تدارکاتی پیش از المپیک، عملکرد خوب ایران مقابل تیم های بزرگی همچون اسپانیا و فرانسه در جام های جهانی و جمهوری چک به عنوان تیم کم نام و نشان تر)، برخی از هواداران بسکتبال و بازیکنان تیم ملی امیدوارند که بلند قامتان ایران حداقل بتوانند با پیروزی در یک بازی شگفتی ساز شوند و یکی از تیم های همگروه خود را شوکه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبال المپیک شوکه می شود؟/ ایران و طلسم 73 ساله!

بسکتبال المپیک شوکه می شود؟/ ایران و طلسم 73 ساله!