مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 21:152021-07-23بين الملل

هشدار مقاومت عراق به مقامات بغداد درباره عواقب همکاری امنیتی با آمریکا


کمیته هماهنگی گروه های مقاومت عراق همزمان با برگزاری مذاکرات واشنگتن-بغداد درباره خروج نظامیان خارجی از عراق تاکید کرد که هیچ نظامی خارجی نباید در عراق بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته هماهنگی گروه های مقاومت عراق تاکید کرد که این گروه ها به ضرورت عقب نشینی همه نظامیان خارجی از خاک عراق تاکید دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المیادین، در بیانیه این کمیته آمده است: ما بر شروط مقاومت مبنی بر اجازه ندادن به حضور هر گونه نظامی خارجی در خاک عراق تاکید می کنیم.

کمیته هماهنگی گروه های مقاومت عراق با بیان اینکه دخالت نیروهای خارجی در پرونده امنیتی عراق به منظور جاسوسی در کار نهادهای امنیتی این کشور است، گفت: ماموریت نیروی هوایی آمریکا در عراق دفاع از امنیت رژیم صهیونیستی و جاسوسی از مقاومت است.

این کمیته افزود:  عقب نشینی نظامیان اشغالگر خارجی از عراق  برای اینکه واقعی باشد، باید از همه خاک عراق و به طور کامل انجام شود.

فؤاد حسین وزیر خارجه عراق روز جمعه در جریان دور چهارم گفت وگوهای راهبردی کشورش با آمریکا که در واشنگتن در حال برگزاری است، گفت که نیروهای امنیتی عراق همچنان نیازمند آموزش، تجهیز و تسلیح خود توسط آمریکا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقاومت عراق به مقامات بغداد درباره عواقب همکاری امنیتی با آمریکا

هشدار مقاومت عراق به مقامات بغداد درباره عواقب همکاری امنیتی با آمریکا