مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 20:352021-07-23اجتماعي

شرایط شرکت کلاس نهمی ها در امتحان «تعیین رشته مجدد»


امکان دریافت فرم های هدایت تحصیلی از سامانه دانش آموزی «پادا» از شنبه هفته گذشته (26 تیرماه) فراهم شده است و به این ترتیب دانش آموزان می توانند نسبت به انتخاب رشته تحصیلی و ثبت نام در مدارس دوره دوم متوسطه اقدام کنند.

- امکان دریافت فرم های هدایت تحصیلی از سامانه دانش آموزی پادا از شنبه هفته گذشته (26 تیرماه) فراهم شده است و به این ترتیب دانش آموزان می توانند نسبت به انتخاب رشته تحصیلی و ثبت نام در مدارس دوره دوم متوسطه اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدور نمون برگ های 6 و 7 هدایت تحصیلی به صورت منطقه ای و پس از ثبت نهایی نتایج امتحانات برای بررسی عملکرد تحصیلی دانش آموزان در حال انجام است و هر منطقه ای که نمرات دانش آموزان را ارسال کند، برای دانش آموزان آن منطقه نمون برگ صادر خواهد شد.

آن طور که وزارت آموزش وپرورش در روز 26 تیرماه اعلام کرده است برگه هدایت تحصیلی دانش آموزان 140 منطقه از 700 منطقه کشور صادر شده و این فرایند در حال تکمیل است.

سه عامل مهم در هدایت تحصیلی شامل بررسی های مشاوره ای (نمون برگ شماره 6) فقط در حد توصیه به دانش آموز، عملکرد تحصیلی (نمون برگ شماره 7) حد نصاب نمره لازم برای دروس تخصصی رشته های شاخه نظری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، معارف اسلامی) شاخه فنی و حرفه ای (صنعت، خدمات، کشاورزی، هنر) شاخه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط شرکت کلاس نهمی ها در امتحان «تعیین رشته مجدد»

شرایط شرکت کلاس نهمی ها در امتحان «تعیین رشته مجدد»