مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 19:452021-07-23سياسي

غفارنژاد: هیأتی ها نذری های محرم را به سمت رفع بی آبی ببرند


از تمام هیأت های مذهبی و مداحان درخواست دارم، در محرم امسال هزینه نذری ها را به سمت رفع مشکل آب خوزستان و سیستان و بلوچستان سوق دهند.

- کاظم غفارنژاد مداح اهل بیت(ع) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: برای حل مشکل بی آبی مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان باید کار اساسی و بنیادی صورت گیرد و امیدواریم با استقرار دولت جدید شاهد این اقدامات باشیم.

اعتراض مردمی راه حل نیست وی افزود: اعتراضات مردم به حق است و در شرایط بی آبی و گرمای شدید هوا حق دارند که از بی آبی و مشکلات ایجاد شده برای زمین های کشاورزی و احشام گلایه داشته باشند اما دشمنان متاسفانه منتظر فرصت هستند تا سوءاستفاده کنند و این اعتراضات را به حاشیه ببرند.

غفارنژاد با اشاره به اینکه مردم خوزستان هنوز هم درگیر تبعات جنگ هستند و در این استان جانباز 14 ساله داریم که روی مین های بجا مانده رفته و مجروح شده است، گفت: این ها روزی کلید  اصلی دفاع مقدس بودند و علاوه براینکه شهدای بسیاری تقدیم نظام کردند، با گشاده رویی پذیرای رزمنده ها هم بودند.

مسئولین غیرت کنند تا مشکل مردم برطرف شود وی گفت: امیدواریم مسئولین کشور هم غیرت به خرج دهند و با تدبیر بیش تری نسبت به مردم این منطقه اقدام کنند که اگر مشکل آب آن ها برطرف شود، دیگر اعتراضی نخواهند کرد و اعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفارنژاد: هیأتی ها نذری های محرم را به سمت رفع بی آبی ببرند

غفارنژاد: هیأتی ها نذری های محرم را به سمت رفع بی آبی ببرند