مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 18:052021-07-23اجتماعي

افتتاحیه مسابقات مرحله شهرستانی قرآن در کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات مرحله شهرستانی قرآن کریم در کرمانشاه فردا شنبه دوم مردادماه 1400 برگزار می شود.

- اظهار کرد: افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات مرحله شهرستانی قرآن کریم فردا شنبه دوم مردادماه 1400 ساعت هشت صبح در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می شود.

وی افزود: چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با ثبت نام 2 هزار و 326 نفر شرکت کننده از سراسر استان کرمانشاه همراه بوده که از این تعداد حدود 800 نفر در رشته های آوایی و سایرین در رشته تفسیر قرآن کریم شرکت کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان کرد: رشته تفسیر قرآن کریم 13 مردادماه 1400 به صورت برخط برگزار می شود.

به گفته صالحی مسابقات قرآن کریم در رشته های آوایی شامل حفظ پنج جز، 10 جز، 20 جز و حفظ کل، قرائت و ترتیل و اذان در 2 بخش خواهران و برادران برگزار می شود که بخش اذان تنها برای برادران است.

وی افزود: مسابقات مرحله شهرستانی قرآن کریم در 6 منطقه استان کرمانشاه از 24 تیرماه 1400 آغاز شده که در همان روز مسابقات قرآن در شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو، 27 تیر برای شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین به مرکزیت کنگاور و 31 تیرماه برای شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب به مرکزیت سرپل ذهاب برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه مسابقات مرحله شهرستانی قرآن در کرمانشاه برگزار می شود

افتتاحیه مسابقات مرحله شهرستانی قرآن در کرمانشاه برگزار می شود