مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 17:002021-07-23اجتماعي

آموزشیاران نهضت سواد آموزی و معلمان قرآنی در اردبیل برگزار شد


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: به همت جهاددانشگاهی، آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی همزمان با سراسر کشور روز جمعه 1 مرداد در اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: به همت جهاددانشگاهی، آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی همزمان با سراسر کشور روز جمعه 1 مرداد در اردبیل برگزار شد.

مهران اوچی اردبیلی یکم مرداد با اعلام این خبر افزود: از 128 نفر داوطلب این آزمون در استان، 125 نفر در جلسه امتحانی حضور داشتند.

وی اضافه کرد: آزمون مذکور با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش استان در ساختمان مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد و یک نفر از شرکت کنندگان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اتاق ایزوله به سوالات پاسخ داد.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل، رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، تقدیم ماسک به داوطلبان، گندزدایی محل آزمون قبل و بعد از آزمون و عدم اخذ اثر انگشت در تمام مراحل آزمون را از اقدامات دیگر بهداشتی این آزمون عنوان کرد.

اوچی اردبیلی با اشاره به عملکرد مطلوب جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون های استخدامی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش، این ازمون به صورت همزمان در سراسر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزشیاران نهضت سواد آموزی و معلمان قرآنی در اردبیل برگزار شد

آموزشیاران نهضت سواد آموزی و معلمان قرآنی در اردبیل برگزار شد