مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 16:302021-07-23حوادث

متهمان اصلی درگیری بیمارستان کوثر سنندج دستگیر شدند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان گفت: شش نفر از عوامل اصلی درگیری اخیر در بیمارستان کوثر سنندج که منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن تعدادی دیگر شد، - ، محمد جباری روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از اهالی دو روستای اطراف سنندج روز چهارشنبه پس از درگیری به دلیل اختلافات ملکی زخمی و به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می شوند.

وی افزود: طرف مقابل اختلاف آنها را تعقیب و در محیط بیمارستان با اسلحه سرد بار دیگر به آنان حمله ور می شوند که در این درگیری یکی از افراد به شدت مجروح و در بیمارستان فوت می کند.

جباری با هشدار به متهمینی که در این حادثه دست داشته و متواری شده اند گفت: تمامی این افراد شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

وی افزود: یکی از متهمان دستگیر شده از ضاربان اصلی فرد مقتول است که تحقیقات درباره وقوع این درگیری تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان تأکید کرد: دستگاه قضا در برخورد با کسانی که امنیت و آرامش عمومی جامعه را دچار اخلال کنند هیچ اغماض و مماشاتی نخواهد داشت.

جباری افزود: مردم استان اطمینان خاطر داشته باشند که مجرمین و متعرضین به امنیت و آرامش عمومی، هیچ راه فراری از دست قانون نداشته و دستگاه قضایی استان بدون هیچ مسامحه ای به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمان اصلی درگیری بیمارستان کوثر سنندج دستگیر شدند

متهمان اصلی درگیری بیمارستان کوثر سنندج دستگیر شدند