مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 15:552021-07-23ورزشي

لباس رسمی ایران زیباتر از بسیاری شرکت کنندگان المپیک


کاروان ورزش ایران در شرایطی مراسم افتتاحیه را پشت سرگذاشت که لباس رسمی بر تن ملی پوشان از بسیاری کشورهای مطرح زیباتر و درخشان تر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سی و دومین دوره بازیهای المپیک از روز اول مرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد تا ملی پوشان ایران رقابت برای کسب مدال های خوش رنگ را با دیگر ورزشکاران دنیا آغاز کنند.

مراسم افتتاحیه این بازیها در شرایطی برگزار شد که صمد نیکخواه بهرامی به عنوان کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران به عنوان پرچمدار لباس رسمی و زیبای (زاگرس پوش) را برتن داشت و در تصاویر تلویزیونی زیبایی این لباس در مقایسه با بسیاری از کشورها چشمگیر بود.

کاروان ورزش ایران در شرایط با لباس رسمی در مراسم افتتاحیه شرکت کرد که پیش از این انتقاداتی از لباس بانوان صورت گرفته بود اما کت و شلوار ملی پوشان آقا از همان ابتدا مورد تایید و استقبال قرار گرفت و در مراسم افتتاحیه هم بر تن آنها درخشید.

برند زاگرس پوش به دنبال درخواست کمیته ملی المپیک که 45 روز قبل از آغاز المپیک صورت گرفت با وجود زمان اندکی که در اختیار داشت طراحی لباس آقایان کاروان ورزش ایران را انجام داد و چند روز قبل از مراسم بدرقه به ورزشکاران تحویل داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس رسمی ایران زیباتر از بسیاری شرکت کنندگان المپیک

لباس رسمی ایران زیباتر از بسیاری شرکت کنندگان المپیک