مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 15:302021-07-23سياسي

خواسته خوزستانی ها فقط رفع مشکلات است/ اقدامات اخیر مُسکن هستند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوزستانی ها فقط رفع مشکلات این استان را خواستار هستند که مقام معظم رهبری نیز تذکرات لازم را داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز تذکرات لازم را داشته اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به جهانگیری بیان کرد: فریاد امروز مردم از زخم های انباشت شده استان خوزستان است؛ آب بهانه است و مشکلات دیرینه ای دارند که اگر به رفع آنها توجه نشود، زمینه های بروز بحران همچنان برقرار و پایدار است.

وی با تقدیر از اعزام هیئت های مختلف مسئولان ارشد ملی، نهادهای انقلابی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: این اقدامات اخیر همه مُسَکن هستند و اصلاً ریشه ای نیستند.

آیت الله حیدری با انتقاد از اینکه بازسازی بعد از جنگ فقط ماله کشی بوده است، عنوان کرد: قبل از جنگ رتبه برخورداری خوزستان سه و بعد از جنگ به 17 تنزل پیدا کرد و این روزها حوالی رتبه 30 کشور است که شایسته خوزستانی نیست که دین خود را به اسلام ادا کرده است؛ 33 سال از جنگ گذشته و بار مشکلات باقی مانده از آن هنوز بر دوش مردم سنگینی می کند و این پدیده حاشیه نشینی قبل از جنگ نبوده ولی امروزه یک سوم جمعیت اهواز حاشیه نشین است که چالش های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته خوزستانی ها فقط رفع مشکلات است/ اقدامات اخیر مُسکن هستند

خواسته خوزستانی ها فقط رفع مشکلات است/ اقدامات اخیر مُسکن هستند