مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 15:102021-07-23اقتصادي

فعالیت 107 مرکز مثبت زندگی در لرستان


مسئول مراکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی لرستان با اشاره به فعالیت 107 مرکز مثبت زندگی در استان، گفت: در فاز اول 40 هزار خانوار به عضویت این مرکز درآمده اند و در فاز دوم بقیه افراد خدمت گیرنده سازمان بهزیستی که پشت نوبت دریافت خدمات هستند به عضویت این مراکز در می‎آیند.

- ایسنا/لرستان مسئول مراکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی لرستان با اشاره به فعالیت 107 مرکز مثبت زندگی در استان، گفت: در فاز اول 40 هزار خانوار به عضویت این مرکز درآمده اند و در فاز دوم بقیه افراد خدمت گیرنده سازمان بهزیستی که پشت نوبت دریافت خدمات هستند به عضویت این مراکز در می‎آیند.

اعظم کریمی آرا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ارائه خدمات متمرکز در مراکز مثبت زندگی، بیان کرد: 107 مرکز مثبت زندگی در سطح استان لرستان اعم از مناطق شهری و روستایی فعالیت می‎کنند و در این مراکز 22 خدمت در سطح اولیه در حوزه های پیشگیری، توانبخشی و اجتماعی به مددجویان ارائه می‎شود.

وی با بیان اینکه این تعداد مرکز مثبت زندگی که در استان لرستان فعالیت دارند 40 هزار خانوار را تحت پوشش دارند، افزود: از این تعداد مرکز، 29 مرکز در شهرستان خرم‎آباد مستقر هستند که 23 مرکز آن شهری و شش مرکز نیز روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 107 مرکز مثبت زندگی در لرستان

فعالیت 107 مرکز مثبت زندگی در لرستان