مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 14:552021-07-23سياسي

«غدیر» یک مکتب و جریان حق علیه باطل است


غدیر یک واقعه نیست، بلکه یک مکتب و جریان حق علیه باطل، ظلم و ستم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآستان نیوز، همایش بزرگ ابلاغ به همت مؤسسه بقاع متبرکه واماکن مذهبی و دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و همچنین جمعی از مسؤولان فرهنگی و زائران و مجاوران در جوار گلزار شهدای رضوی در آرامگاه خواجه ربیع مشهد برگزار شد.

در این مراسم، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه محبت و عشق به حضرت علی(ع) امری باطنی است، اظهار کرد: براساس آیه ولایت(آیه 55 سوره مائده)، حضرت علی(ع)، آن خورشید عالم تاب جانشین پیامبر اکرم(ص) و صاحب مقام امامت و ولایت هستند، این آیه با إنما آغاز می شود که مفهوم جمله را منحصر می کند و اشاره به حضرت علی(ع) و بخشش ایشان در نماز دارد.

  آیت الله کاظم صدیقی اظهار کرد: عید غدیر یک هشدار به جامعه عرب در آن زمان است که جایگاه حضرت علی(ع) را نشناختند، به دنبال کسانی رفتند که سابقه شرک و بت پرستی داشتند و حضرت علی(ع)، آن جان برکف در راه رسول خدا(ص) را تنها گذاشتند.

وی افزود: بنا بر آیات قرآن کریم، واقعه غدیر برای همه ما درس آموز است و امروز نیز هستند کسانی که سر سفره امام و انقلاب بزرگ شدند، ولی در باطن منافق هستند و مدعیان دروغین ایمان شناخته می شوند که هرگاه منافعشان به خطر افتد در جامعه آشوب ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«غدیر» یک مکتب و جریان حق علیه باطل است

«غدیر» یک مکتب و جریان حق علیه باطل است