مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 14:452021-07-23بين الملل

وزیر خارجه عراق: همچنان نیازمند آموزش آمریکا به نیروهای عراقی هستیم


وزیر خارجه عراق روز جمعه گفت که نیروهای امنیتی این کشور همچنان نیازمند آموزش، تجهیز و تسلیح خود توسط آمریکا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فؤاد حسین وزیر خارجه عراق در جریان دور چهارم گفت وگوهای راهبردی میان بغداد و واشنگتن گفت که این دور از مذاکرات تکمیل گفت وگوهای قبلی بوده و دیدگاه واضحی درباره روابط همکاری میان عراق و آمریکا ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی عراق، وی از نمایندگان حاضر در جلسه از بخش های مختلف خواست تا حداکثر تلاش خود را برای رسیدن به نتایج ثمر بخش که به تحقق اهداف مشترک هر دو کشور منتهی می شود، به کار ببندند.

فؤاد حسین اضافه کرد: دولت عراق تلاش هایی که دولت آمریکا برای آموزش نیروهای امنیتی عراق و مشورت هایی که در زمینه اطلاعاتی به سازمان های عراقی ارائه می دهد تا بتواند به خود متکی شوند، ارج می نهد .

وزیر خارجه عراق در حالی از تلاش دولت آمریکا برای آموزش نیروهای امنیتی عراق قدردانی می کند که واشنگتن طی 20 سال حضور در متوازن تاکید دارد که آخرین آن، نشست سه جانبه سران بوده است که هدف آن مرتبط کردن شبکه سراسری انرژی منطقه ای از طریق کشورهای خلیج (فارس) است .

وی ادامه داد: دولت عراق مسیر حمایت از امنیت و ثبات داخلی را را پیگیری کرده و در سطح منطقه نیز گفت وگوها را به پیش برده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عراق: همچنان نیازمند آموزش آمریکا به نیروهای عراقی هستیم

وزیر خارجه عراق: همچنان نیازمند آموزش آمریکا به نیروهای عراقی هستیم