مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 13:452021-07-23سياسي

شیخی: باید در مساله آب با نگاه غیرسیاسی تصمیم گیری شود


نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور منتخب با تاکید بر اینکه باید درباره مسئله آب کشور، با نگاه ملی و فراملی تصمیم سازی شود گفت که باید در مسئله آب، - نگاه ستادی و غیرسیاسی نه وزارتخانه ای و همراه با لابی گری پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن نامه زهرا شیخی، عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب به شرح زیر است: برادر ارجمند جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر رییسی رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم ضمن تبریک پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری امید است که انتخاب خجسته شما، اتفاقات مبارک و بزرگی را در تاریخ ایران و جمهوری اسلامی رقم بزند ان شاالله.

لذا به عنوان نماینده مردم محترم شهر اصفهان مایلم یکی از بزرگترین مشکلات گریبانگیر مردم را یادآوری نمایم که حل آن به انگشت عقلانیت و همت جنابتان نیازمند است و آن مسئله آب است.

تراژدی غمبار خشکی زاینده رود (بزرگترین رود مرکزی ایران)، قریب به دو دهه است ذائقه شیرین اصفهان را تلخ و شور کرده و علاوه بر محیط زیست، آب مورد نیاز کشاورزان و حتی شرب مردم را به بحران کشانده است.

ریشه مشکل زاینده رود امر عجیبی نیست و طبیعتا راه حل آن هم از آسمان نمی آید اما متاسفانه تا این لحظه سیاستگذاریهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخی: باید در مساله آب با نگاه غیرسیاسی تصمیم گیری شود

شیخی: باید در مساله آب با نگاه غیرسیاسی تصمیم گیری شود