مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 13:402021-07-23اجتماعي

از شنبه تا دوشنبه؛ احتمال طوفان شن در 10 استان/ از تردد غیرضروری خودداری کنید


هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

- هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و احتمال وقوع طوفان شن در 10 استان هشدار داد و از مردم خواست از تردد غیرضروری در این استان ها خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسناسازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ آورده است: وزش باد شدید، خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا فردا (2 مردادماه) برای استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سمنان، خراسان رضوی، یزد، شرق اصفهان، شرق کرمان، یکشنبه (3 مردادماه) برای استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، یزد، قم، مرکزی و شرق کرمان و دوشنبه (4 مردادماه) برای استان های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، سمنان، اصفهان، قم و مرکزی پیش بینی می شود.

در این شرایط جوی وقوع طوفان شن، کاهش دید، تاخیر در پرواز احتمالی ، اختلال در تردد جاده ای و وارد شدن خسارت به سازه های موقت و محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از تردد غیر ضروری برای تمام گروه ها، احتیاط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شنبه تا دوشنبه؛ احتمال طوفان شن در 10 استان/ از تردد غیرضروری خودداری کنید

از شنبه تا دوشنبه؛ احتمال طوفان شن در 10 استان/ از تردد غیرضروری خودداری کنید