مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 13:252021-07-23سياسي

جهانگیری: آنچه در توان دولت باشد طبق فرمایشات رهبری در این سفر انجام خواهم داد


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه آنچه در توان دولت و کشور باشد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، رییس جمهور و رییس جمهور منتخب و به نمایندگی از ارکان کشور و نظام پیگیری ها را در این سفر انجام خواهم داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوزستان ، اسحاق جهانگیری عصر امروز جمعه با استقبال استاندار، امام جمعه دزفول و جمعی از مقامات محلی وارد فرودگاه دزفول شد.

معاون اول رییس جمهوربه منظور بررسی و پیگیری مشکلات کم آبی استان خوزستان و اتخاذ تصمیمات مناسب و به نمایندگی از رییس جمهور به استان خوزستان سفر کرده است.

در این سفر وزیر نیرو و وزیر جهاد کشاورزی نیز حضور دارند.

 جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه دزفول و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیار خوشحالم به خدمت مردم عزیز، قهرمان، فرهنگی و همیشه در صحنه استان خوزستان رسیده ام ، تاکیدکرد: مردم استان خوزستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دوران انقلاب اسلامی دین خود را به بهترین نحو برای پایداری جمهوری اسلامی ایران و ایران عزیز ادا کرده اند.

  وی با اشاره به اینکه همیشه در هر فرصتی پیش آمده در طول هشت سال تصدی معاون اول ریاست جمهوری از فرصت استفاده کرده و به این استان سفر کرده ام افزود: متاسفانه یا خوشبختانه برخی سفرها در اوج بحران هایی همانند ریزگردها و گرد و غبار در سال 95 ،  مسئله ای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: آنچه در توان دولت باشد طبق فرمایشات رهبری در این سفر انجام خواهم داد

جهانگیری: آنچه در توان دولت باشد طبق فرمایشات رهبری در این سفر انجام خواهم داد