مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 13:152021-07-23اجتماعي

احتمال رگبار شدید باران و سیلاب در هرمزگان


هرمزگان در دوم و سوم مرداد ماه شاهد تقویت سامانه فصلی می شود که این موجب رگبار شدید باران و رعد و برق همراه با تگرگ، تند باد لحظه ای همراه با گرد و خاک خواهد شد و می تواند منجر به سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی بینجامد.

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: احتمال رگبار شدید باران به خصوص در ارتفاع های این استان با توجه به پیش بینی های اداره کل هواشناسی هرمزگان برای 2 روز آینده وجود دارد.

مهرداد حسن زاده عصر جمعه درگفت وگوبا ایرنا اظهار داشت: افراد با توجه به احتمال وقوع بارش های سنگین به ویژه در ارتفاعات استان و احتمال بالای طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها در این مدت از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.

وی ادامه داد: هرمزگان در دوم و سوم مرداد ماه شاهد تقویت سامانه فصلی می شود که این موجب رگبار شدید باران و رعد و برق همراه با تگرگ، تند باد لحظه ای همراه با گرد و خاک خواهد شد و می تواند منجر به سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، آبگیری معابر عمومی، انسداد موقت جاده ها، خسارت در اثر تند باد لحظه ای، کاهش دید و گردوخاک را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: ارتفاع ها و مناطق مستعد هرمزگان به ویژه شهرستان های حاجی آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رگبار شدید باران و سیلاب در هرمزگان

احتمال رگبار شدید باران و سیلاب در هرمزگان