مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 12:352021-07-23بين الملل

چین استاندارد دوگانه استرالیا و تبعیض علیه مسلمانان را محکوم کرد


سخنگوی وزارت امور خارجه چین با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای داخلی استرالیا، تبعیض گسترده علیه مسلمانان در این کشور را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژائو لیجیان سخنگوی ، لیجیان در نشستی خبری، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون حقوق بشر استرالیا، دورویی و اتخاذ استانداردهای دوگانه حقوق بشری توسط این کشور را محکوم کرد.

کمیسیون حقوق بشر استرالیا در گزارش خود آورده است دستکم هشتاد درصد از مردم مسلمان ساکن استرالیا، با انواعی از تبعیض و تعصبات مواجه شده اند.

در این گزارش آمده است: یافته ها نشان می دهند که جوامع مسلمان استرالیا سهم بالایی در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی امور خیریه در این کشور دارند و با این حال با تبعیض گسترده مواجه هستند .

لیجیان در نشست خبری روز جمعه به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیگری نیز اشاره کرد که از سوی دانشگاه ملی استرالیا انجام شده و نشان می دهد، افرادی که دارای اسامی با خاستگاه غرب آسیایی هستند، شانس کمتری برای یافتن شغل دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در این باره گفت، مضحک است که برخی سیاست مداران استرالیایی بر پایه دروغ ها و تعصباتشان اظهارات غیرمسئولانه ای را درباره مسلمانان استان سین کیانگ چین مطرح می کنند و تلاش دارند این کشور را بدنام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین استاندارد دوگانه استرالیا و تبعیض علیه مسلمانان را محکوم کرد

چین استاندارد دوگانه استرالیا و تبعیض علیه مسلمانان را محکوم کرد