مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 12:352021-07-23پزشكي

انجام عمل های غیراورژانسی در بیمارستان های خراسان جنوبی محدود شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: انجام عملهای الکتیو یا غیراورژانسی در بیمارستانهای استان به دلیل شیوع کرونا بطور نسبی محدود شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: انجام عملهای الکتیو یا غیراورژانسی در بیمارستانهای استان به دلیل شیوع کرونا بطور نسبی محدود شد.

جلال احمدی، امروز جمعه 1 مردادماه به رسانه های گروهی گفت: با توجه به شیوع موج پنجم کرونا در کشور و در خراسان جنوبی و براساس نامه وزرات بهداشت، مبنی بر انجام نشدن عملهای غیراورژانسی در بیمارستان ها به دلیل اینکه در استان مشکلی برای عدم پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان ها وجود نداشت این عمل ها بصورت نسبی محدود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر بیمارستان ولی عصر(عج) بطور کامل به بیماران کرونایی اختصاص یافته و فقط بخش زنان و داخلی در طبقه دوم این بیماران را پذیرش می کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه فضای کافی برای پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان وجود دارد و هنوز ظرفیت این بیمارستان پر نشده و چنانچه این ظرفیت کامل شود از ظرفیت بیمارستان های رازی و امام رضا(ع) برای بستری کردن بیماران و پذیرش بیماران کرونایی استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عمل های غیراورژانسی در بیمارستان های خراسان جنوبی محدود شد

انجام عمل های غیراورژانسی در بیمارستان های خراسان جنوبی محدود شد